استراتژی و مارکتینگ معماری

تحلیل کسب و کار، رقبا و فضای رقابت و طراحی استراتژی و برنامه‌ای برای دستیابی به پروژه و مشتری‌های ایده‌آل

استراتژی چیست و چرا برای معماران اهمیت دارد؟ فرض کنید شما سوار خودرویی شده‌اید، به اندازه کافی سوخت دارید، همراهان خوبی دارید، توانمندی مناسبی در خصوص رانندگی دارید و مسیری که در آن در حال حرکت هستید شرایط مطلوبی دارد. حال بعد از چند ساعت رانندگی به انتهای جاده رسیده‌اید، اگر متوجه شوید نقطه‌ای که به آن رسیده‌اید جایی نیست که مناسب شما باشد چه می‌کنید؟ مجدداً وارد مسیر جدیدی می‌شوید همین الگو را تکرار می‌کنید؟

نداشتن استراتژی و یک راهبرد کلان، شما را در سردرگمی نگه خواهد داشت، هیچ الگویی در تصمیم‌ و رفتار‌هایتان وجود نخواهد داشت و بعد از سال‌ها تلاش، شاید متوجه شوید که در مسیری اشتباه قدم گذاشته‌اید. برای اینکه بدانید به عنوان یک معمار استراتژی منحصر به فردی برای خود دارید یا نه؟ کافی است به سوالات زیر در زمنیه شغلی خود پاسخ دهید:

  • اکنون کجا هستید؟
  • کجا می‌خواهید بروید؟
  • چگونه می‌خواهید به آنجا بروید؟

البته که تعریف یک استراتژی اصولی فرآیند پیچیده‌تری دارد که می‌تواند نتایج عمیقی روی روند پیشرفت کسب و کار شما و رسیدن به نقطه‌ی مناسب داشته باشد که بخشی از این استراتژی مربوط به بازاریابی است.

مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ جایگاه ویژه شما در صنعت معماری کجاست؟ مشتری ایده‌آل شما کیست؟ فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری شما چگونه است؟ کانال‌های بازاریابی شما چه مواردی است؟ این‌ها سوالاتی هستند که در فرآیند تدوین برنامه بازاریابی با آنها مواجه خواهید شد و اگر به درسی برای آنها پاسخ پیدا کنید، تعداد پروژه‌های بیشتر، کیفیت مشتریان بهتر و هدفمند‌تر، برند قدرتمند‌تر و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.


با تکمیل فرم زیر چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از بررسی فرم ارسالی‌تان، پیامی برای هماهنگی و تعیین زمان گفتگوی سی دقیقه‌ای در (اسکایپ / گوگل میتز) ارسال خواهم کرد.

در طول این گفتگو، با شما و کسب و کارتان بیشتر آشنا می‌شوم و به پرسش های احتمالی شما پاسخ می‌دهم. در صورتی که نتیجه این گفتگو توافق مشترک برای همکاری باشد، در همان جلسه هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد.